Jaarboek

De SAN | Stichting Adverteerdersjury Nederland stelt elk jaar een uniek naslagwerk voor de marketing- en communicatiebranche samen. In dit Jaarboek staan alle ingezonden campagnes, in hun eigen categorie, die voor jurering in aanmerking genomen worden.

Het SAN Jaarboek is een goed bekeken en gelezen uitgave van en voor vakgenoten. Het is tevens een uitstekend hulpmiddel bij marketing- en communicatie opleidingen. De volledige informatie met betrekking tot de ingezonden campagnes wordt gepubliceerd; van doelstelling tot doelgroep en van screenshots tot print. Inclusief toegang, via een inlogcode, tot alle ingezonden Radio- en TV-commercials alsmede Casestory’s van digitale campagnes.

Een echt naslagwerk voor de gehele branche en opleiders!

Het Jaarboek wordt in januari samengesteld en begin maart wordt het eerste exemplaar officieel aan een gerenommeerd vakgenoot of bekende Nederlander overhandigd.

 

Blader hieronder door de laatste negen jaargangen van de
SAN Jaarboeken:

 

2016 2015 2014
2013 2012 2011
2010 2009 2008

 

De SAN deelt de 3.610 beste campagnes van de afgelopen 12 jaar online!

Uniek: SANARCHIEF
Onderverdeeld in 11 categorieën, inclusief alle informatie over de doelstelling van de campagne, de doelgroep, strategie, concept, de makers en RTV materiaal.
Met één muisklik te openen.

Zoeken is vinden!
SANARCHIEF is overzichtelijk, toegankelijk en compleet. Zoek op ’Categorie‘, ‘Adverteerder’, ‘Bureau’ of ‘Jaar’. Of nog leuker via ‘Trefwoord’ en jouw eigen naam.

SANARCHIEF: Inspiratiebron voor campagnemakers

SANARCHIEF