Consistent Accent 2016

NS

De winnaar van het Consistent Accent wordt ieder jaar verkozen door de separate ABC jury. Deze is samengesteld uit redacteuren van een viertal vakbladen, bestuursleden van de Bond van Adverteerders (BvA), bestuursleden van de SAN en een tweetal externe deskundigen.

Voor de prijs van het Consistent Accent wordt gekeken naar diverse criteria:
Het consistent voeren van een campagnebeleid vraagt om moed en doorzettingsvermogen. Moed die vaak beloond wordt met zakelijke successen en wellicht een Consistent Accent.
Deze prijs is voor de adverteerder die in zijn communicatie de afgelopen 3 jaar een herkenbaar en consistente thematiek en stijl heeft gehanteerd. Met name de looptijd van de campagne en de doorvertaling die is gemaakt in diverse communicatiemiddelen zonder daarbij de consistentie en de effectiviteit uit het oog te verliezen, zijn belangrijke criteria. Het media- en middelenplan alsmede de creatieve executie moeten aantoonbaar effectief zijn in relatie tot de doelgroepen en doelstellingen.

N.B. Het is niet noodzakelijk dat de adverteerder campagnes voor het SAN Jaarboek heeft ingezonden.

Op basis van een Longlist wordt na de eerste ronde een Shortlist gemaakt. In de tweede juryronde beslist de jury welke adverteerder het zogenaamde ABC Groot Accent ontvangt en zich winnaar mag noemen van het Consistent Accent. Deze prijs is uitgereikt op 1 juni 2017 tijdens de feestelijke uitreiking SAN Accenten 2016 in Studio 21.

SAN Accenten 2017

Winnaars uit het verleden

Centraal Beheer Achmea (2005), De Lotto (2006), De Postbank (2007), Koninklijke Landmacht (2008), Albert Heijn (2009), Interpolis (2010), Volkswagen (2011), Hi (2012), KLM (2013), Telfort (2014) en bol.com (2015).

De SAN deelt de 3.610 beste campagnes van de afgelopen 12 jaar online!

Uniek: SANARCHIEF
Onderverdeeld in 11 categorieën, inclusief alle informatie over de doelstelling van de campagne, de doelgroep, strategie, concept, de makers en RTV materiaal.
Met één muisklik te openen.

Zoeken is vinden!
SANARCHIEF is overzichtelijk, toegankelijk en compleet. Zoek op ’Categorie‘, ‘Adverteerder’, ‘Bureau’ of ‘Jaar’. Of nog leuker via ‘Trefwoord’ en jouw eigen naam.

SANARCHIEF: Inspiratiebron voor campagnemakers

SANARCHIEF