Aan het woord: Sander Hoefnagels, nieuwe vicevoorzitter in Retail jury

Aan het woord: Sander Hoefnagels, nieuwe vicevoorzitter in Retail jury

Je bent al een aantal jaren jurylid en nu voor het eerst vice-voorzitter in de Retail jury. Waarom en: heb je er zin in? Enorm leuk om gevraagd te worden als vice-voorzitter. Ik vind het een voorrecht om de diverse cases te mogen bestuderen en beoordelen. Dit geeft ook een duidelijk beeld in hoe de diverse retailers een campagne in elkaar zetten en daar leer je zelf ook steeds weer van. Voor de nominatieronde moet je als jurylid veel cases voorbereiden. Hoeveel tijd trek je daar voor uit en hoe pak jij dat aan? Na ontvangst van het boek trek ik een weekend uit om de cases voor te bereiden. Ik ga eerst relatief snel door alle cases heen om beter te begrijpen wat er allemaal in scope is. Daarna zoom ik in per case om te lezen, bekijken en te interpreteren. Welke case van vorig jaar maakte op jou onverwacht een grote indruk? Ik vond vorig jaar de WE x Nina een onverwacht opvallende case. Het branded content stuk als logisch onderdeel van de GTST storyline deed ergens denken aan de Roy Donders juichpakken campagne, maar dan vanuit een heel ander type business en TV programma. Dit soort van integrale campagne aanpak met TV programma’s kom je eigenlijk nooit tegen.
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken