SAN Jaarboek

De Stichting Adverteerdersjury Nederland | SAN stelt elk jaar een uniek naslagwerk voor de marketing- en communicatiebranche samen. SAN Jaarboek 2012In dit Jaarboek staan alle ingezonden campagnes,
in hun eigen categorie, die voor jurering in aanmerking genomen worden.

Het SAN Jaarboek is een goed bekeken en gelezen uitgave van en voor vakgenoten. Het is tevens een uitstekend hulpmiddel bij marketing- en communicatie opleidingen.
De volledige informatie met betrekking tot de ingezonden campagnes wordt gepubliceerd; van doelstelling tot doelgroep en van screenshots tot print. Inclusief achterin het Jaarboek dvd's of een USB-stick die toegang geeft tot alle ingezonden Radio- en TV-commercials alsmede Casestory's van digitale campagnes. 

Een echt naslagwerk voor de gehele branche!
 

Het Jaarboek wordt in januari samengesteld en begin maart wordt het eerste exemplaar officieel aan een gerenommeerd vakgenoot of bekende Nederlander overhandigd.
 


Zie ook de boeken van voorgaande jaren

2013 2012
2011 2010
2009 2008
2007 2006

 

De SAN deelt met jou de 2.816 beste campagnes van de afgelopen 9 jaar online!

Uniek: SANARCHIEF
Onderverdeeld in 11 categorieën, inclusief alle informatie over de doelstelling van de campagne, de doelgroep, strategie, concept, de makers en RTV materiaal.
Met één muisklik te openen. 

Zoeken is vinden!
SANARCHIEF is overzichtelijk, toegankelijk en compleet. Zoek op ’Categorie‘, ‘Adverteerder’, ‘Bureau’ of ‘Jaar’. Of nog leuker via ‘Trefwoord’ en jouw eigen naam.

SANARCHIEF: Inspiratiebron voor campagnemakers