Over de SAN

De Stichting Adverteerdersjury Nederland | SAN is opgericht in 1988 met als doelstelling de kennis en ervaring van adverteerders in te zetten voor een structurele bijdrage aan het communicatie vak.

Adverteerders worden in de gelegenheid gesteld hun beste campagnes in te zenden, deze worden vervolgens beoordeeld door een juryteam van marketing- en communicatieprofessionals. De juryleden dienen werkzaam te zijn bij een adverteerder en minimaal vijf jaar werkervaring te hebben in een leidinggevende marketing- en/of communicatiefunctie. De totale jury bestaat uit ruim 200 leden.

De SAN stelt met alle ingezonden campagnes van het voorafgaande kalenderjaar het prestigieuze SAN Jaarboek samen, onderverdeeld in 10 categorieën. Campagnes die worden bekroond ontvangen een Accent, een fraai vormgegeven RVS kubus met inscriptie.

Ieder jaar in mei worden, tijdens een feestelijke avond, de bekroonde campagnes bekendgemaakt en de SAN Accenten uitgereikt. Diezelfde avond worden ook de winnaars ABC Accenten bekend gemaakt:
Adverteerder van het Jaar, Bureau van het Jaar en Consistent Accent

          SAN VAN, VOOR EN DOOR ADVERTEERDERS

De SAN deelt met jou de 2.816 beste campagnes van de afgelopen 9 jaar online!

Uniek: SANARCHIEF
Onderverdeeld in 11 categorieën, inclusief alle informatie over de doelstelling van de campagne, de doelgroep, strategie, concept, de makers en RTV materiaal.
Met één muisklik te openen. 

Zoeken is vinden!
SANARCHIEF is overzichtelijk, toegankelijk en compleet. Zoek op ’Categorie‘, ‘Adverteerder’, ‘Bureau’ of ‘Jaar’. Of nog leuker via ‘Trefwoord’ en jouw eigen naam.

SANARCHIEF: Inspiratiebron voor campagnemakers