SAN Jaarboek 2011 in productie

Het 1e exemplaar van het nieuw uit te komen SAN Jaarboek 2011 wordt op 1 maart 2012 uitgereikt aan gastspreker Raoul Heertje, die zijn eigen licht over het gekozen thema “Open &bloot” zal laten schijnen. Deze bijeenkomst exclusief voor SAN juryleden, genodigden en sponsors zal wederom gehouden worden bij het gastvrije NS te Utrecht. De juryleden nemen na afloop het Jaarboek mee naar huis ter voorbereiding van de jurysessies half maart a.s. Deze Nominatie jurering vindt dit jaar plaats bij SanomaMedia te Hoofddorp (dus NIET bij Rabobank!!).
     
Met de dalende economische verwachtingen keek de SAN dit jaar met spanning uit naar de inzendingen. Alle verwachtingen te boven wordt het boek vrijwel even goed gevuld als vorig jaarboek met 312 ingezonden campagnes! Waar Corporate dit jaar iets achter loopt, laten de categorieën Durables en Non-profit/ Overheid een groei van ca. 10% zien.
Een goed teken dat adverteerders en bureaus zo veel kwalitatief goede campagnes het afgelopen jaar hebben gemaakt. Nu is het aan de 11 SAN juryteams te beoordelen welke er boven uitsteken en een Accent verdienen.

De 2.580 beste campagnes van de afgelopen 8 jaar nu online!

Uniek: SANARCHIEF
Onderverdeeld in 11 categorieën, inclusief alle informatie over de doelstelling van de campagne, de doelgroep, strategie en concept. Nu met één muisklik te openen. Een unieke service van de SAN voor marketing- en communicatieprofessionals die zich graag laten inspireren en willen weten wat er in de afgelopen jaren gemaakt en gepubliceerd is. 

Zoeken is vinden
SANARCHIEF is overzichtelijk, toegankelijk en compleet. Zoek op ’Categorie‘, ‘Adverteerder’, ‘Bureau’ of ‘Jaar’. Of nog leuker via ‘Trefwoord’ en uw eigen naam.