• 16 januari 2015

    ...tijdens nuttige briefing bijeenkomst SAN juryvoorzitters

    Bij onze hoofdsponsor De Persgroep Nederland heeft Frits Sissing op donderdagavond 15 januari 2015 in het gezellige Mediacafé Pjotr een bijzonder inkijkje gegeven achter de schermen van het jureringsproces bij TV programma's. Geestig en inspirerend als aftrap voor het SAN jureringsseizoen 2014-2015.

    Even daarvoor gaf Online redacteur Laurens Verhagen van de Volkskrant een bijzonder nuttig betoog over de online mogelijkheden en ontwikkelingen bij volkskrant.nl 

  • 12 januari 2015

    LET OP: Nu ook met jurering New Kids bij Agenda op deze website
    Zeker in het kader van het thema 'DURF TE DELEN' is de SAN er trots op dat zij de verkiezing van 'New Kids on the Block' heeft geadopteerd. Op dinsdagavond 6 januari 2015 kwamen de Stichting Adverteerdersjury Nederland | SAN, B&BA en fonk overeen dat de ‘New Kids on the Block’ verkiezing vanaf 2015 voortgezet zal worden onder de vleugels van de SAN.

  • 08 januari 2015

    Initiatiefnemers B&BA en fonk blij met extra exposure
    In 2013 namen Brand & Business Architects (B&BA) en fonk gezamenlijk het initiatief voor New Kids on the Block. Doel voor het in leven roepen van deze prijs was het genereren van extra aandacht en belangstelling voor de nieuwe generatie bureaus op het gebied van digital, design, marketing, reclame en pr.
     
  • 02 januari 2015

    voor alle adverteerders en bureaus
    Als je straks op 28 mei 2015 op het podium wilt staan om een SAN Accent in ontvangst te nemen, dan moet je nu snel in actie komen! 
    Vanwege lopende gesprekken over mogelijke extra inzendingen met bureaus en adverteerders wordt de definitieve sluitingsdatum gesteld op 9 januari 2015 einde dag!
     
    * Denk ook aan de overkoepelende categorie EXCELLENT *
     
  • 23 december 2014

    ...en een succesvol en Accentrijk 2015
    Straks op het podium met een SAN Accent? Dan moet je nu snel jouw campagne(s) insturen. 
     
    Vier het succes van jouw campagne met de vakprijzen die er toe doen: de SAN Accenten.
     
    Reserveer direct via onze website of bel 023-55 40 731 of 020-770 84 81
     
    Op 24 en 31 december a.s. is het SAN kantoor in de middag onbemand maar wij zijn wel telefonisch en per e-mail bereikbaar. Dus bel of mail ons met al jouw vragen. 
  • 12 december 2014

    Dan ook inzenden in categorie EXCELLENT...
    'DURF TE DELEN' is dit jaar het thema van alle activiteiten die de SAN ontwikkelt. Dat 'durven' geldt zeker voor de pareltjes onder de campagnes die ook insturen voor de categorie EXCELLENT. 
    Criteria EXCELLENT: 
    - Campagne is ook ingezonden in eigen vak/branche categorie.
    - Buitengewoon op concept, executie en resultaat. 
    - Behoort tot de allerbeste campagnes van het afgelopen jaar.
    Deze aparte vakjury bestaat uit de 18 voorzitters en vicevoorzitters van de 9 andere categorieën, de toppers van ons vak!
  • 14 november 2014

    Geven een kijkje in de keuken bij De Persgroep Nederland

    Op een drukbezochte bijeenkomst in het Mediacafé Pjotr bij onze hoofdsponsor De Persgroep Nederland gaven de Winnaars van de ABC Accenten 2013 een inkijk in hun winnende case.

  • 07 november 2014

    ...VOOR SAN JAARBOEK 2014 EN WIN
    ‘DURF TE DELEN’ is dit jaar het thema van alle activiteiten die de SAN ontwikkelt. Los van dit thema geeft het SAN Jaarboek 2014 een overzicht van de opvallendste, creatiefste en effectiefste reclamecampagnes. Campagnes – en daar hoort jouw campagne zeker bij – die kans maken op de vakprijzen die ertoe doen: de SAN Accenten.
     
    SAN maakt je deelgenoot
  • 30 oktober 2014

    Presentaties winnaars ABC ACCENTEN 2013

    Donderdag 13 november 2014 bij hoofdsponsor De Persgroep Nederland presenteren de drie winnaars hun succesformule: Terre des Hommes, DDB & Tribal Amsterdam en KLM.

  • 26 september 2014

    Jeroen Hubert, Country Marketing Manager IKEA NL
    Jeroen Hubert is toegetreden tot het bestuur van de Stichting Adverteerdersjury Nederland | SAN. Hij volgt hiermee Marcel Joosten (Mora/Ad van Geloven) op. Hubert is in het dagelijks leven Country Marketing Manager bij IKEA Nederland en brengt een jarenlange ervaring als grote adverteerder met zich mee vanuit o.a.

Pagina's

De SAN deelt met jou de 2.816 beste campagnes van de afgelopen 9 jaar online!

Uniek: SANARCHIEF
Onderverdeeld in 11 categorieën, inclusief alle informatie over de doelstelling van de campagne, de doelgroep, strategie, concept, de makers en RTV materiaal.
Met één muisklik te openen. 

Zoeken is vinden!
SANARCHIEF is overzichtelijk, toegankelijk en compleet. Zoek op ’Categorie‘, ‘Adverteerder’, ‘Bureau’ of ‘Jaar’. Of nog leuker via ‘Trefwoord’ en jouw eigen naam.

SANARCHIEF: Inspiratiebron voor campagnemakers