• 03 februari 2016

    SAN New Kids on the Block 2015
    De SAN, B&BA en FONK hebben de Considerationlist in aanloop naar de uitreiking van het SAN New Kids on the Block Accent 2015 samengesteld. 
     
    Criteria Considerationlist
    De bureaus die in aanmerking kwamen voor de Considerationlist SAN New Kids on the Block 2015 voldoen alle 24 aan de volgende criteria:
     
    maximaal 3 jaar oud;
    ‘here to stay ‘in de zin van:
  • 21 januari 2016

    De nieuwe generatie bureaus (foto: drie Finalisten van vorig jaar)
    Voor het tweede achtereenvolgende jaar jureert de SAN de New Kids on the Block. Gisteren 19 januari 2016 kwamen SAN, B&BA en fonk bijeen om de kandidaten voor de Considerationlist van de SAN NKOTB 2015 te bepalen. Welke jonge bureaus zijn het meest succesvol gebleken? Voor welk bureau vallen de Hoofd- en Vakjury dit jaar als een blok? Welke genomineerden hebben de juiste schwung om straks voor een zaal vol opdrachtgevers hun successtory te presenteren? En: wie gaat er op 26 mei a.s.
  • 21 januari 2016

    voor SAN Jaarboek 2015 om te worden gejureerd
    SAN voorzitter Paul Geraeds is bijzonder trots om dit te kunnen melden: ”Het zegt duidelijk  iets over de aantrekkende economie waardoor er weer meer nieuwe campagnes gemaakt zijn. Mede dankzij de toegenomen belangstelling van jongere bureaus uit tal van bloedgroepen en de introductie van de nieuwe categorie ‘Smart Idea’ is het aantal ingezonden campagnes voor deelname aan de 27e jaargang van de SAN Accenten dit jaar met maar liefst 37% gestegen. Er werden 292 cases/campagnes ingezonden, vorig jaar waren dat er nog 214.
  • 15 januari 2016

    Boegbeeld Topsector Creatieve Industrie spreekt SAN juryvoorzitters toe
    Bij onze hoofdsponsor De Persgroep Nederland heeft Barbera Wolfensberger op donderdagavond 14 januari j.l. in het gezellige Mediacafé Pjotr haar kijk gegeven op een gedegen juryproces en de rol die een voorzitter hierin speelt. Een prachtig, gedreven en inspirerend pleidooi als aftrap voor het SAN jureringsseizoen 2015-2016.
     
  • 13 januari 2016

    Deadline aanvullend materiaal en RTV/Casestory's: 20 januari a.s.

    In het nieuw te produceren SAN Jaarboek 2015 wordt dit jaar de code voor RTV materiaal en Casestory's op een boekenlegger in de vorm van een USB-sleutel gezet. Wel zo makkelijk voor de juryleden, code altijd bij de hand op de pagina en de case waarmee zij bezig zijn om te beoordelen. Met deze code krijgen de juryleden en ontvangers van het boek toegang tot alle ingezonden Radio- en TV-commercials op ons eigen Vimeo kanaal van de SAN. N.B. Casestory's ALLEEN voor digitale campagnes van max. 120 sec.

  • 30 december 2015

    met veel succes, geluk en wellicht een SAN Accent

    Als je straks op 26 mei 2016 op het podium wilt staan met een SAN Accent, dan moet je nu snel jouw case(s) insturen.

    Want effectief en creatief reclamewerk verdient een blijvend compliment: een SAN Accent.

    Reserveer direct via deze website of bel 023-55 40 731 of 020-770 84 81

  • 24 december 2015

    En straks ook op het podium met een SAN Accent?

    Stuur dan snel jouw werk in! Vanwege nog lopende gesprekken over mogelijke extra inzendingen met bureaus en adverteerders wordt de definitieve sluitingsdatum gesteld op 8 januari 2016.
    Denk hierbij ook aan inzenden in de overkoepelende categorie Excellent.

    STUUR JEZELF NAAR EEN SAN ACCENT
    STUUR JE BESTE WERK NU IN

  • 15 december 2015

    Dan nu SNEL inzenden, zo'n SAN Accent winnen is onvergetelijk

    SAN Jaarprijzen 2015: de inzender wint. 
    Effectief en creatief reclamewerk verdiend een blijvend compliment: een SAN Accent.

    In welke categorie wil jij bekroond worden? 

  • 04 december 2015

    Dan ook inzenden in categorie Excellent...
    'LEREN VAN EN DELEN IN ELKAARS SUCCES' dat is het DNA van de SAN.
    Dus deel ook jouw vakkennis en jouw mooie marcom werk in de categorie Excellent. En maak kans om twee keer bekroond te worden met een SAN Accent. 

    Categorie Excellent
  • 02 december 2015

    ALS JE OOK WINNAAR WILT WORDEN VAN EEN SAN ACCENT

    SAN Jaarprijzen 2015: de inzender wint. 
    Effectief en creatief reclamewerk verdiend een blijvend compliment: een SAN Accent. Toegekend door marketing- en communicatiespecialisten die werkzaam zijn bij adverteerders en bepalen wie de winnaars worden van de meest prestigieuze jaarprijzen: de SAN Accenten.

    In welke categorie wil jij bekroond worden? 

Pagina's

3.030 cases van 10 jaar nu online in SANARCHIEF, het GROOTSTE reclame archief!

Mijlpaal SANARCHIEF
Onderverdeeld in 11 categorieën, inclusief alle informatie over de doelstelling van de campagne, de doelgroep, strategie, concept, alle makers op naam en RTV materiaal. Met één muisklik te openen. 

Zoeken is vinden!
SANARCHIEF is overzichtelijk, toegankelijk en compleet. Zoek op ’Categorie‘, ‘Adverteerder’, ‘Bureau’ of ‘Jaar’. Of nog leuker via ‘Trefwoord’ en jouw eigen naam.

SANARCHIEF
Inspiratiebron voor campagnemakers