• 26 maart 2015

    Alle genomineerden van harte proficiat
    Adverteerders die hoog scoren zijn KLM en Pon (VW, Porsche en Skoda) elk met 5. Jumbo en Vodafone elk met 4 Nominaties. ABN AMRO, de Persgroep, ING, KPN, SNS Bank en Unilever elk met 3 Nominaties.
     
    Bij de bureaus scoort FHV BBDO met 10 Nominaties het hoogst. ACHTUNG! met 7. Alfred, DDB & Tribal Amsterdam, N=5 en TBWA\NEBOKO elk met 6. ETCETERA met 5, LEMZ met 4. 
     
  • 17 maart 2015

    met 214 cases SAN Jaarboek 2014

    De ruim 200 SAN juryleden zijn de komende drie dagen te gast bij Sanoma in Hoofddorp waar alle ingezonden campagnes van het jaar 2014 worden gejureerd. Ook wij zijn enorm nieuwsgierig welke cases worden genomineerd. Op 26 maart a.s. is bekend welke campagnes doorgaan naar de volgende juryronde in april! Kijk dan op de website sanaccent.nl

  • 10 maart 2015

    Onder leiding van Prof. Gerlach Cerfontaine

    De Stichting Adverteerdersjury Nederland | SAN, is blij met de sterke delegatie vakgenoten die plaatsnemen in de ABC jury SAN Groot Accenten 2014:

    A- Adverteerder van het Jaar, B- Bureau van het Jaar, C- Consistent Accent

  • 06 maart 2015

    Gedeeld met juryleden en Margriet Sitskoorn
    Tijdens een drukbezochte bijeenkomst op 5 maart jl.
  • 04 maart 2015

    15 genomineerde bureaus 2014-2015

    De Stichting Adverteerdersjury Nederland | SAN, die sinds dit jaar de verkiezing van de nieuwe generatie bureaus heeft overgenomen van de initiatiefnemers B&BA en fonk is verheugd om na de vijf stemrondes via fonkonline.nl de Longlist bekend te kunnen maken: 

    Longlist alfabetisch genomineerde bureaus 2014-2015

  • 18 februari 2015

    Leden van de Vakjury zijn bekend...
    De Stichting Adverteerdersjury Nederland | SAN, die sinds dit jaar de verkiezing van de nieuwe generatie bureaus heeft overgenomen van de initiatiefnemers B&BA en fonk is blij met de sterke delegatie vakgenoten die zullen plaatsnemen in de Vakjury New Kids on the Block. 
    Onder leiding van de onafhankelijke juryvoorzitter Guda van Noort in het dagelijks leven directeur van het SWOCC en Assistent Professor aan de UVA nemen de volgende personen plaats in deze Vakjury:
     
  • 18 februari 2015

    ...ligt op de drukpers
    De drukkers zijn druk in de weer met hèt naslagwerk van het beste reclamewerk uit 2014 waarna de binders er weer een prachtig boek van zullen maken. De bekende Illustrator Max Kisman staat borg voor het cover die weer een geheel nieuw gezicht hiermee geeft aan de SAN en het SAN Jaarboek. 
  • 03 februari 2015

    Deel jouw stem, welke van de 31 bureaus komen op Longlist?

    De 31 bureaus die de Considerationlist van de nieuwe SAN categorie 'New Kids on the Block' hebben gehaald, zijn bekend! Eén van de bureaus op de lijst zal op 28 mei 2015 met het SAN 'New Kids on the Block Accent' aan de haal gaan. Vanaf dinsdag 3 februari 2015 lopen op fonkonline 6 enquêtes die de Considerationlist (31 bureaus) zullen terug brengen tot de NKOTB Longlist van (maximaal) 15 bureaus.

  • 16 januari 2015

    ...tijdens nuttige briefing bijeenkomst SAN juryvoorzitters

    Bij onze hoofdsponsor De Persgroep Nederland heeft Frits Sissing op donderdagavond 15 januari 2015 in het gezellige Mediacafé Pjotr een bijzonder inkijkje gegeven achter de schermen van het jureringsproces bij TV programma's. Geestig en inspirerend als aftrap voor het SAN jureringsseizoen 2014-2015.

    Even daarvoor gaf Online redacteur Laurens Verhagen van de Volkskrant een bijzonder nuttig betoog over de online mogelijkheden en ontwikkelingen bij volkskrant.nl 

  • 12 januari 2015

    LET OP: Nu ook met jurering New Kids bij Agenda op deze website
    Zeker in het kader van het thema 'DURF TE DELEN' is de SAN er trots op dat zij de verkiezing van 'New Kids on the Block' heeft geadopteerd. Op dinsdagavond 6 januari 2015 kwamen de Stichting Adverteerdersjury Nederland | SAN, B&BA en fonk overeen dat de ‘New Kids on the Block’ verkiezing vanaf 2015 voortgezet zal worden onder de vleugels van de SAN.

Pagina's

De SAN deelt met jou de 2.816 beste campagnes van de afgelopen 9 jaar online!

Uniek: SANARCHIEF
Onderverdeeld in 11 categorieën, inclusief alle informatie over de doelstelling van de campagne, de doelgroep, strategie, concept, de makers en RTV materiaal.
Met één muisklik te openen. 

Zoeken is vinden!
SANARCHIEF is overzichtelijk, toegankelijk en compleet. Zoek op ’Categorie‘, ‘Adverteerder’, ‘Bureau’ of ‘Jaar’. Of nog leuker via ‘Trefwoord’ en jouw eigen naam.

SANARCHIEF: Inspiratiebron voor campagnemakers