• 01 mei 2015

    Genomineerden van harte proficiat
    De ABC jury heeft na een tweede juryronde in de afgelopen weken de Shortlisten voor de drie SAN ABC Accenten 2014 vastgesteld. Mede namens hen en het SAN bestuur feliciteren wij de negen genomineerden van harte! In alfabetische volgorde zijn dat:
     
    Adverteerder van het Jaar 2014
    Jumbo Supermarkten, NS en Triodos Bank
     
    Bureau van het Jaar 2014
    ACHTUNG!, Alfred International en N=5
     
  • 30 april 2015

    SAN New Kids on the Block 2014-2015
    Na zes wervelende presentaties van de Shortlist kandidaten bij het gastvrije B&BA in Vreeland, hebben de Zaaljuryleden (allen SAN juryleden en adverteerders) en de Vakjury na rijp beraad de navolgende drie Finalisten gekozen voor de verkiezing SAN New Kids on the Block 2014-2015:
     
  • 16 april 2015

    Uitreiking SAN Accenten op 28 mei 2015, laatste tafel OP=OP!
    SAN maakt je deelgenoot van een spetterend feest - inclusief diner - rond de uitreiking van de reclamejaarprijzen die er toe doen: SAN Accenten.
    Inclusief de SAN ABC Accenten en nieuw dit jaar het SAN New Kids on the Block Accent.
     
  • 07 april 2015

    6 Shortlist kandidaten bekend, proficiat!
    De Stichting Adverteerdersjury Nederland | SAN heeft sinds dit jaar de verkiezing van de nieuwe generatie bureaus overgenomen van de initiatiefnemers B&BA en fonk. Op de inspirerende jurymiddag op 31 maart jl. zijn de Longlist kandidaten allemaal kritisch bekeken en besproken door de leden van de Vakjury. Hieruit volgt de volgende Shortlist.
    Shortlist alfabetisch genomineerde bureaus:
  • 03 april 2015

    Longlisten zijn bekend, van harte proficiat genomineerden!

    De Longlisten voor de SAN ABC Accenten 2014 zijn bekend. De ABC jury bestaande uit redacteuren van de Adfo Groep, bestuursleden van de BvA (Bond van Adverteerders) en bestuursleden van de SAN, aangevuld met twee externe deskundigen maakt na rijp beraad onderstaande genomineerde kandidaten in alfabetische vo

  • 31 maart 2015

    Vakjury jureert van Longlist naar Shortlist
    Op 31 maart 2015 buigt de Vakjury zich over de Longlist kandidaten om te komen tot een Shortlist van 6 bureaus. Onder leiding van de onafhankelijke juryvoorzitter Guda van Noort, directeur SWOCC jureren de volgende personen:
     
    Winnaar voorgaande jaar: Bart Heideman, Dog and Pony
  • 26 maart 2015

    Alle genomineerden van harte proficiat
    Adverteerders die hoog scoren zijn KLM en Pon (VW, Porsche en Skoda) elk met 5. Jumbo, de Persgroep en Vodafone elk met 4 Nominaties. ABN AMRO, ING, KPN, SNS Bank en Unilever elk met 3 Nominaties.
     
    Bij de bureaus scoort FHV BBDO met 10 Nominaties het hoogst. ACHTUNG! met 7. Alfred, DDB & Tribal Amsterdam, N=5 en TBWA\NEBOKO elk met 6. ETCETERA met 5, LEMZ met 4. 
     
  • 17 maart 2015

    met 214 cases SAN Jaarboek 2014

    De ruim 200 SAN juryleden zijn de komende drie dagen te gast bij Sanoma in Hoofddorp waar alle ingezonden campagnes van het jaar 2014 worden gejureerd. Ook wij zijn enorm nieuwsgierig welke cases worden genomineerd. Op 26 maart a.s. is bekend welke campagnes doorgaan naar de volgende juryronde in april! Kijk dan op de website sanaccent.nl

  • 10 maart 2015

    Onder leiding van Prof. Gerlach Cerfontaine

    De Stichting Adverteerdersjury Nederland | SAN, is blij met de sterke delegatie vakgenoten die plaatsnemen in de ABC jury SAN Groot Accenten 2014:

    A- Adverteerder van het Jaar, B- Bureau van het Jaar, C- Consistent Accent

  • 06 maart 2015

    Gedeeld met juryleden en Margriet Sitskoorn
    Tijdens een drukbezochte bijeenkomst op 5 maart jl.

Pagina's

De SAN deelt met jou de 2.816 beste campagnes van de afgelopen 9 jaar online!

Uniek: SANARCHIEF
Onderverdeeld in 11 categorieën, inclusief alle informatie over de doelstelling van de campagne, de doelgroep, strategie, concept, de makers en RTV materiaal.
Met één muisklik te openen. 

Zoeken is vinden!
SANARCHIEF is overzichtelijk, toegankelijk en compleet. Zoek op ’Categorie‘, ‘Adverteerder’, ‘Bureau’ of ‘Jaar’. Of nog leuker via ‘Trefwoord’ en jouw eigen naam.

SANARCHIEF: Inspiratiebron voor campagnemakers