SAN Juryteams voor 11 categorieën

"IK BEN EEN BETERE MARKETEER GEWORDEN DOOR DE SAN JURYSESSIES EN DISCUSSIES".

Mooier hadden wij het zelf niet kunnen zeggen want: DELEN VAN KENNIS GEEFT INSPIRATIE.

Neem je ervaring, deskundigheid en kritische geest mee naar een van de juryteams.

Door het hoge niveau van de juryleden behoren SAN Accenten tot de meest begeerde en gewaardeerde jaarprijzen. Daarom zijn de eisen die aan juryleden gesteld worden niet gering.
Het jureringsproces is dan ook buitengewoon inspirerend doordat alle juryleden hun kennis en expertise met elkaar delen. Je ontmoet collega marketeers, overlegt, vergelijkt, wikt en weegt, bepaalt welke campagnes genomineerd worden en welke campagnes uiteindelijk beloond worden met een prestigieus SAN Accent. Eigenlijk onmisbaar voor jouw 'Education permanente'!

DE SAN JURY’S
Om de kwaliteit van de SAN jury’s op peil te houden ligt de lat hoog om als jurylid te kunnen deelnemen aan het juryproces. Hiervoor hebben het SAN bestuur en de SAN jurycommissie de navolgende criteria opgesteld:

• Werkzaam bij een adverteerder
• Tenminste 5 jaar ervaring als verantwoordelijke senior marcom specialist
• Commitment aangaan voor 3 jaar (in principe)
• Op voordracht van een huidig SAN jurylid

Elke categorie heeft een eigen jury die bestaat uit 2 voorzitters, 15 juryleden, 3 studenten en een SAN bestuurslid voor de procesbegeleiding. Met 20 marcom professionals per vakjury is de objectiviteit geborgd. De reden waarom de (ervaring)eisen hoog zijn is duidelijk: de waarde van een jaarprijs wordt bepaald door het niveau van de juryleden. Uiteraard wordt elke aanmelding beoordeeld door de SAN jurycommissie en de voorzitters van het team dat de door jouw gewenste categorie jureert. Dit om zowel kwaliteit als diversiteit te waarborgen.

Ga voor overige info over het jureren en aanmelden naar: AANMELDEN JURY 


 

3.030 cases van 10 jaar nu online in SANARCHIEF, het GROOTSTE reclame archief!

Mijlpaal SANARCHIEF
Onderverdeeld in 11 categorieën, inclusief alle informatie over de doelstelling van de campagne, de doelgroep, strategie, concept, alle makers op naam en RTV materiaal. Met één muisklik te openen. 

Zoeken is vinden!
SANARCHIEF is overzichtelijk, toegankelijk en compleet. Zoek op ’Categorie‘, ‘Adverteerder’, ‘Bureau’ of ‘Jaar’. Of nog leuker via ‘Trefwoord’ en jouw eigen naam.

SANARCHIEF
Inspiratiebron voor campagnemakers