SAN Juryteams voor 10 categorieën

Het delen van kennis geeft inspiratie!
Neem uw ervaring, deskundigheid en kritische geest mee naar een van de juryteams.

Het winnen van een Accent staat gelijk aan het overtuigende bewijs van marktgericht denken en creativiteit. Door het hoge niveau van de juryleden behoren SAN Accenten tot de meest begeerde en gewaardeerde jaarprijzen. Daarom zijn de eisen die aan juryleden gesteld worden niet gering. Maar tegelijkertijd is het jureringsproces buitengewoon inspirerend doordat alle juryleden hun kennis en expertise met elkaar delen. U ontmoet collega marketeers, overlegt, vergelijkt, wikt en weegt, bepaalt welke campagnes genomineerd worden en welke campagnes uiteindelijk beloond worden met een SAN Accent.

DE SAN JURY’S
Om de kwaliteit van de SAN jury’s verder te verhogen zijn de criteria om als jurylid te kunnen deelnemen aan het juryproces nog eens goed onder de loep genomen. Daarbij heeft het SAN bestuur en de SAN jurycommissie de navolgende criteria opgesteld:

• Werkzaam bij een adverteerder
• Tenminste 5 jaar ervaring als verantwoordelijke senior marcom specialist
• Commitment aangaan voor 3 jaar (in principe)
• Op voordracht van een huidig SAN jurylid

Elke categorie heeft een eigen jury die bestaat uit 2 voorzitters, 15 juryleden, 3 studenten en een SAN bestuurslid voor de procesbegeleiding. Met 20 marcom professionals per vakjury is de objectiviteit geborgd. De reden waarom de (ervaring)eisen hoog zijn is duidelijk: de waarde van een jaarprijs wordt bepaald door het niveau van de juryleden. Uiteraard wordt elke aanmelding beoordeeld door de SAN jurycommissie en de voorzitters van het team dat de door u gewenste categorie jureert. Dit om zowel kwaliteit als diversiteit te waarborgen.

Ga voor overige info naar: AANMELDEN JURY 


 

De 2.580 beste campagnes van de afgelopen 8 jaar nu online!

Uniek: SANARCHIEF
Onderverdeeld in 11 categorieën, inclusief alle informatie over de doelstelling van de campagne, de doelgroep, strategie en concept. Nu met één muisklik te openen. Een unieke service van de SAN voor marketing- en communicatieprofessionals die zich graag laten inspireren en willen weten wat er in de afgelopen jaren gemaakt en gepubliceerd is. 

Zoeken is vinden
SANARCHIEF is overzichtelijk, toegankelijk en compleet. Zoek op ’Categorie‘, ‘Adverteerder’, ‘Bureau’ of ‘Jaar’. Of nog leuker via ‘Trefwoord’ en uw eigen naam.