SAN Accenten

SAN Accenten in 10 categorieën


Het SAN Accent is de enige communicatie vakprijs van, voor en door Adverteerders.
Dit jaar worden SAN Accenten voor 9 + 1 categorieën uitgereikt:

1.  Business-to-Business
2.  Corporate
3.  Dienstverlening
4.  Dienstverlening Financieel
5.  Durables
6.  Fast Moving
7.  Non-Profit/Overheid
8.  Retail
9.  Vrije Tijd
10. EXCELLENT  

Overkoepelende categorie EXCELLENT
Naast de door u gekozen categorie kunt u uw campagne(s) als extra ook inzenden in de overkoepelende categorie EXCELLENT. 
Deze overall-categorie wil die campagnes belonen en op een voetstuk zetten die in het afgelopen jaar boven al het andere werk zijn uitgestegen. De campagne heeft zich in het afgelopen jaar buitengewoon onderscheiden en behoort zowel binnen de eigen categorie als over alle categorieën heen tot het allerbeste werk dat is gemaakt. De campagne heeft een blijvende indruk gemaakt op consument en vakgenoten. In deze overkoepelende categorie maken de beste campagnes kans, naast een Accent in hun eigen categorie, ook nog eens bekroond te worden met een SAN Accent EXCELLENT. Deze jury bestaat uit de 18 voorzitters en vicevoorzitters van de andere categorieën!

Aan de hand van het SAN Jaarboek kiest de jury per categorie de winnende campagne in twee juryronden. De juryteams bestaan uit ruim 200 marketing- en communicatieprofessionals uit het bedrijfsleven.

Winnaars worden beloond met het felbegeerde SAN Accent
Dit is een fraai vormgegeven design kubus, afmetingen 78 x 78 x 78 mm of 105 x 105 x 105 mm voor het Accent EXCELLENT. Vervaardigd van RVS met daarin de namen van het betreffende bureau en de adverteerder gegraveerd, alsmede de categorie en het jaar waarin is gewonnen.
Zowel de adverteerder als het bureau ontvangen een SAN Accent. Het ontwerp is van Paul Baars Design BNO te Amsterdam.

De uitreiking SAN Accenten 2013 zal plaatsvinden op donderdag 22 mei 2014

De 2.580 beste campagnes van de afgelopen 8 jaar nu online!

Uniek: SANARCHIEF
Onderverdeeld in 11 categorieën, inclusief alle informatie over de doelstelling van de campagne, de doelgroep, strategie en concept. Nu met één muisklik te openen. Een unieke service van de SAN voor marketing- en communicatieprofessionals die zich graag laten inspireren en willen weten wat er in de afgelopen jaren gemaakt en gepubliceerd is. 

Zoeken is vinden
SANARCHIEF is overzichtelijk, toegankelijk en compleet. Zoek op ’Categorie‘, ‘Adverteerder’, ‘Bureau’ of ‘Jaar’. Of nog leuker via ‘Trefwoord’ en uw eigen naam.