Unilever | AXE Shower, heb jij iets te bekennen?

Fast Moving

Adverteerder
Unilever
Titel
AXE Shower, heb jij iets te bekennen?
Bureau
LEMZ
Copy
Ilona van de Laarschot
Art
Remco Marinus, Carianne van Raak
Strateeg
Mark Woerde, Wendeline Sassen
Opdrachtgever
Trudy Dekkers, Jessica Walraven, Frank Weijers
Editor:
Gr8films
Film/Productie maatschappij:
Gr8films
Fotografie:
Arjen Went
Illustraties:
Ultradeluxe Fleur van Maarschalkerwaart
RTV-producer:
Gr8films
Nominatie:
Ja
Winnaar:
Ja

U kunt deze campagne op pagina 258 van het SAN Jaarboek 2006 bekijken.

Doelstelling

Verhoog awareness van de AXE Shower gel range, resulterend in een sterkere marktpositie.

Doelgroep:

Jonge mannen (15-25 jaar), bezig met het spel van verleiden en verleid worden.

Strategie/Concept

Het Axe effect maakt elke man onweerstaanbaar en brengt hem, gewild of ongewild, in spannende situaties. En zo gebeuren er soms dingen die je niet kan delen, maar eigenlijk wel erg leuk zijn... Daarom biedt Axe alle mannen de mogelijkheid hun verhalen anoniem op te ‘biechten’ en te delen met vrienden. Samen met het juiste AXE Shower productadvies komen de dirty boys daarmee weer in het reine.

Media- en middelenstrategie

In een 360° campagne met televisie, print, online advertising, onpack & instore communicatie, PR, toiletreclame, PlusVilt en spectaculars worden jongens opgeroepen om hun belevenissen te bekennen. Dat kan op www.axeshower.nl via een innovatieve interactieve videochat waardoor het lijkt of je live ‘biecht’, of door een bekentenis in te spreken via 0909-AXESHOWER. Met stemvervormers en andere vermommingstechnieken is de anonimiteit gegarandeerd. Op relevante plaatsen, zoals uitgaansgelegenheden in de grote steden, zijn honderden KPN telefooncellen tijdens de campagne omgebouwd tot AXE Shower ‘biecht’hokjes. Zo kunnen echte dirty boys direct live ‘biechten’... De website is te bekijken op www.ingezondenwerk.nl/shower.